Pascal Mérat

Pascal Mérat si je vidnejše izkušnje z gledališko umetnostjo pridobil kot tehnični direktor in oblikovalec luči v Théâtre du Silence (Gledališče tišine), nato pa je deloval kot oblikovalec luči v pariškem gledališču Bouffes du Nord pod vodstvom angleškega režiserja in gledališčnika Petra Brooka. Tam je oblikoval luč za predstave La tragédie de Carmen, Mahabharata in Le récit de la servante Zerline (Zgodba služabnice Zerline). Slednjo je soustvaril z režiserjem Klausom Michaelom Grüberjem in z legendarno vsestransko gledališko umetnico – igralko, scenaristko in režiserko  – Jeanne Moreau. Pod vodstvom španskega režiserja Lluísa Pasquala je deloval v Comédie Française, v pariškem Odéon-Théâtre de l'Europe in v številnih opernih gledališčih: v pariškem Théâtre du Châtelet, milanski Scali, v Lizboni, Bilbau, Sevilli, Madridu, Torinu, Amsterdamu, Lillu, Marseillu in Lyonu. V zadnjem obdobju je oblikoval luč za opere Don Giovanni (Sao Paulo, Versailles), Cavalleria rusticana (Sao Paulo), Don Pasquale (Madrid), Il prigioniero (Barcelona), za balete Far Rover Legend (Opera de Paris), Romeo in Julija (Riga) ter za gledališki predstavi Kralj Lear (Barcelona) in Iliada (Ljubljana). Redno gostuje na domačih odrih, kjer oblikuje luč za operne, dramske in plesne predstave. V SNG Opera in balet Ljubljana je ustvaril lučno podobo za predstave Ljubezen kapital, Črne maske, Gorenjski slavček, Orfej v peklu in Madama Butterfly. Leta 2020 je predstava Doña Francisquita, ki jo je kot oblikovalec svetlobe soustvarjal v Španiji, prejela nagrado Premio Max za najboljšo predstavo glasbenega in liričnega gledališča.