Margareta Matišić

Mezzosopranistka Margareta Matišić je svoje prve uspehe požela že v času študija, z vlogo Čarovnice v operi Didona in Enej Henryja Purcella, ki so jo izvajali na Madžarskem in Hrvaškem. Leta 2018 je prvič nastopila na odru Hrvaškega narodnega gledališča Ivana pl. Zajca na Reki v vlogi gospodarice Quickly v Verdijevem Falstaffu. Po tem je prestala še ognjeni krst v Hrvaškem narodnem gledališču v Zagrebu, kjer je najprej interpretirala vlogo tretje dame v Mozartovi Čarobni piščali, zatem pa še vloge Suzuki v Puccinijevi Madami Butterfly, Marceline v Mozartovi Figarovi svatbi, Mercédès v Bizetovi Carmen, gospodične Nolan v Menottijevem Mediju in Flore Bervoix v Verdijevi Traviati. Odigrala je tudi vlogo Marije Terezije v muzikalu Trenk Cabaret, ki so ga v letih 2010 in 2011 uprizarjali na odru zagrebškega gledališča Komedija in v številnih drugih gledališčih po vsej Hrvaški.
Leta 2019 je z Zagrebško filharmonijo nastopila kot solistka v Beethovnovi Deveti simfoniji, ki so jo pod taktirko maestra Davida Danzmayrja izvedli v Koncertni dvorani Vatroslava Lisinskega. Leta 2016 je prav tako kot solistka nastopila še s simfoničnim orkestrom in zborom zagrebške glasbene akademije, s katerima je v Koncertni dvorani Vatroslava Lisinskega v Zagrebu in v Slovenski filharmoniji v Ljubljani pod taktirko maestra Mladena Tarbuka izvedla delo Josipa Štolcerja Slavenskega Chaos in religiofonija. Z istim delom so pod vodstvom dirigenta Matija Fortune nastopili tudi na 43. majskem glasbenem memorialu v Čakovcu. Poleg naštetih je izvajala še kopico drugih glasbenih del v sodelovanju s takšnimi dirigentskimi imeni, kot so Marco Boemi, Oleg Caetani, Nikša Bareza, Ville Matvejeff, Srba Dinić, Tomislav Fačini, Zoran Juranić, Marcello Mottadelli, Beatrice Venezi, Pyotr Vandilovsky, Zsolt Hamar, Josip Šego in Aleksandar Kalajdžić.
Leta 2018 se je uvrstila v finale Mednarodnega pevskega tekmovanja Zinke Milanov na Reki, že leta 2016 pa v finale Mednarodnega pevskega tekmovanja Hansa Gaborja Belvedera v Cape Townu (Južna Afrika).
Pela je tudi s cenjenim Beloruskim državnim komornim orkestrom na Varaždinskih baročnih večerih, Osiješkem poletju kulture, Festivalu znanosti, Osiješkem poletju mladih ter na Vukovarskem festivalu komorne glasbe. Leta 2010 je bila članica Osiješkega komornega ansambla. S samostojnimi koncerti, kot tudi z različnimi ansambli je gostovala na Hrvaškem, v Avstriji, na Madžarskem, v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Italiji, Španiji in drugod.
Leta 2011 je z odliko diplomirala na oddelku za glasbo osiješke Akademije za umetnost in kulturo v razredu profesorja Borislava Jerkovića. Junija 2012 je na isti akademiji tudi magistrirala in pridobila akademski naslov magistra glasbe. Leta 2010 je prejela dekanovo nagrado za uspeh pri umetniškem delu na področju glasbene umetnosti ter za uspeh v času študija. Od leta 2015 do leta 2017 se je izpopolnjevala na Akademiji za glasbo v Zagrebu pri cenjeni profesorici, primadoni Vlatki Oršanić.
Leta 2018 je sodelovala na Mednarodnem pevskem mojstrskem tečaju Ebe Stignani v Imoli (Italija). Izpopolnjevala se je tudi na poletnih seminarjih interpretacije samospeva pri profesorici Annemarie Zeller in profesorju Gerhardu Zellerju, kot tudi na poletnih seminarjih baročne glasbe in plesa Aestas musica (London) v Varaždinu. Sodelovala je na mednarodnem pevskem seminarju o apliciranju znanosti o glasu in tehnologije pri poučevanju petja pri Scottu McCoyu. Leta 2016 se je udeležila seminarja Renate Pokupić v Zagrebu.
Udejstvuje se tudi kot vokalna pedagoginja, vse od leta 2012 je zaposlena kot profesorica petja, komorne glasbe in scenskega giba na Glasbeni šoli v Varaždinu.