Filip Samobor

Rodil se je leta 1991 v Ljubljani, kjer se je šolal na OŠ Toneta Čufarja in na Gimnaziji Poljane. Leta 2018 je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo (AGRFT) magistriral iz dramske igre.
Med študijem je nastopil v več šolskih produkcijah. Diplomo prve stopnje je leta 2016 opravil z vlogama v predstavi Čiščenje idiota Milana Markovića v režiji Juša A. Zidarja in v predstavi La justice ali utrujajoče ravnovesje, avtorskem projektu Juša A. Zidarja po litografijah Honoréja Daumierja. Nastopil je tudi v diplomskem kratkem filmu Zmaj v režiji Jake Šuligoja in diplomskem kratkem filmu Nazaj v režiji Jana Marina. Magisterij je opravil z uprizoritvijo svojega magistrskega projekta, monodrame Tistega dne so se vsi sprehodili domov po motivih Simona Stephensa.
Nastopil je v številnih gledaliških predstavah, med njimi v prvih dveh predstavah trilogije Nemo mesto režiserja Jaše Kocelija Jaz jaz jaz jaz in Na most (Gledališče Glej, 2014), v predstavi Evropa Ivane Sajko v režiji Primoža Ekarta (Cankarjev dom in zavod Imaginarni, 2014), glasbeni predstavi Neki novi tipi Petre Pogorevc v režiji Marka Manojlovića (Mestno gledališče ljubljansko /MGL/, 2015), v Goethejevem Faustu (priredba Livija Pandur) v režiji Tomaža Pandurja (SNG Drama Ljubljana, Pandur Theatres, Festival Ljubljana, 2015), v drami Dunsinane Davida Greiga v režiji Aleksandra Popovskega (MGL, 2016), dramski epopeji Merlin ali Pusta dežela Tankreda Dorsta v režiji Popovskega (SNG Drama Ljubljana, 2016), baletni predstavi Pepelka Mateja Rotovnika v režiji Mateja Rotovnika in Ksenije Kovač Romano (Čarobna dežela, Cankarjev dom, 2016), predstavi Trač ali Mnogo hrupa za nič, avtorskem muzikalu Gašperja Tiča v režiji Jake Ivanca (MGL, 2017), v operi za otroke Glasbena hiša Saše Potiska in Aleksandre Naumovski Potisk v režiji Mateja Filipčiča (Cona 8, 2017), muzikalu Rent Jonathana Larsona v režiji Stanislava Moše (MGL, 2017), v igri Pijani Ivana Viripajeva v režiji Juša A. Zidarja (MGL, 2017), drami Dantonova smrt Georga Büchnerja v režiji Aleksandra Popovskega (MGL, 2018), drami Gloria Brandna Jacobs-Jenkinsa v režiji Branka Šturbeja (MGL, 2018), drami Ta nesrečni rod Zinnie Harris v režiji Ivane Djilas (MGL, 2019), v muzikalu Addamsovi Marshalla Brickmana, Ricka Elicea in Andrewa Lippe v režiji Aleksandra Popovskega (MGL, 2019), v drami Izkoristi in zavrzi me Ize Strehar v režiji Gregorja Grudna (MGL, 2019), drami Kar vem, da je res Andrewa Bovella v režiji Luke Martina Škofa (MGL, 2019), pravljičnem muzikalu Turandot Jere Ivanc in Larena Poliča Zdraviča v režiji Jane Menger (MGL, 2020), igri Češnjev vrt Antona Pavloviča Čehova v režiji Janusza Kice (MGL, 2021), predstavi Nekoč se bova temu smejala, dramatizaciji romana Ivane Sajko v režiji Anje Suša, (MGL, 2021) in v drami Avgust v okrožju Osage Tracyja Lettsa v režiji Janusza Kice (MGL, 2021).
Med letoma 2014 in 2019 je vsako leto nastopil tudi na gledaliških koncertih igralcev MGL in študentov AGRFT (MGL & AGRFT).
Zaigral je še v kratkem filmu Most v režiji Marije Keserović (2016), v videospotu skupine Werefox The Redneck Genius Story (2013) in v magistrski radijski igri Za ščepec premalo soli v režiji Saške Rakef (AGRFT in RTV SLO, 2015).
Poskusil se je tudi kot režiser – postavil je predstavo Martin Krpan, opero za otroke po Franu Levstiku na glasbo Saše Naumovski Potisk (Cona 8, 2017).
Med letoma 2014 in 2017 je bil glavni vokalist glasbene skupine Jazz in the Pants.
Od leta 2017 je stalni član ansambla Mestnega gledališča ljubljanskega (MGL).