Sandra Dekanić

Na poklicno gledališko pot je stopila leta 2002, ob kostumografiji pa se je ukvarjala tudi s pedagoškim delom kot predavateljica, likovna pedagoginja in vodja izobraževanja na tečajih šivanja za otroke in osebe s posebnimi potrebami. Od leta 2007 do leta 2010 je bila zaposlena v HNK Ivana pl. Zajca na Reki kot vodja kostumske opreme, zatem pa se je odločila, da se posveti samostojni karieri in se podpisala pod več kot dvesto kostumografskih projektov v sodelovanju s približno štiridesetimi evropskimi gledališči in festivali. Kostume in tudi številne scenografije je ustvarila za dramske, baletne in operne predstave, muzikal, film in lutkovno gledališče. Med režiserji, s katerimi je sodelovala, velja še posebej izpostaviti Oliverja Frljića (Romeo in Julija, Schauspiel Stuttgart; Ana Karenina, Ubogi ljudje/Arme Leute, Maxim Gorki Theater v Berlinu in Residenztheater v Münchnu; Dantonova smrt na Dubrovniških poletnih igrah), Edvarda Milerja (Tri sestre, HNK na Reki), Tonija Cafiera (O Feio, Teatro de Almada v Lizboni), Evo Hribernik (Miši v operni hiši in Dežela smehljaja, SNG Opera in balet Ljubljana; Napudrana/Powder her Face, HNK na Reki) ter Tomija Janežiča, Matjaža Latina, Larryja Zapio, Sašo Broz, Ano Vukotić, Renato Carola Gatica ter Diano Haller.

V sodelovanju z režiserjem Marinom Blaževićem je ustvarila kostume za dvajset predstav, med katerimi še posebej izstopajo opere Aida in Carmen v puljski Areni, 
Peter Grimes (Theater Erfurt), Don Giovanni (Mittelsächsisches Theater v Freibergu) ter Ariadna na Naksosu (SNG Opera in balet Ljubljana). Po desetletjih oblikovanja ljudi in prostorov jo še vedno zanimajo tisti drobni, skriti šivi med resničnostjo in iluzijo.