Nina Dominko

Nina Dominko z ognjenim, dinamičnim in lahkotno razigranim petjem navdihuje občinstvo doma in v tujini. S svojim voluminoznim koloraturnim sopranom dosega zavidljive pevske višine, ki so zavite v žamet angelske miline.
V tej sezoni je debitirala kot Giulietta(V. Bellini, I Capuleti e i Montecchi) v SNG Opera in balet Ljubljana in se predstavila kot La Regina na velikem odru Tržaškega opernega gledališča Verdi v Italiji (W. A. Mozart, Mozartiade).

"Briljanten, svetal, tehnično in ekspresivno gibčen glas Nine Dominko ter njena natančna poglobljenost v glasbeni in igralski segment sta se združila v izjemno prepričljivo interpretacijo vloge..." Tomaž Gržeta, kritika opere I Capuleti e i Montecchi

Med njene prepričljive odrske kreacije sodijo vloge, kot denimo Olympia (J. Offenbach, Les contes d'Hoffmann), Kraljica noči (W. A. Mozart, Die Zauberflöte). Predstavila se je tudi v vlogah kot so Sestra Constance iz Poulencove opere Pogovori karmeličank, Rosina v Rossinijevi komični operi Seviljski brivec, Norina v Donizettijevi komični operi Don Pasquale, Violetta v Verdijevi operi La traviata, Blondchen (W. A. Mozart, Die Entführung aus dem Serail), Adela v Straussovi opereti Netopir, Prva vila iz Dvořákove lirične opere Rusalka, Princesa v Cuijevi pravljični operi Obuti maček.
“Pevsko je Nina Dominko, zelo dekorativna sopranska Rozina, blestela s stratosferskimi zaključki in s staccati…”Jure Dobovišek, Dnevnik

Nina je prejemnica številnih nagrad na pevskih tekmovanjih. Leta 2019 je na mednarodnem pevskem tekmovanju »Bellano paese degli artisti«v Italiji, dosegla 3. mesto in leta 2018 je na mednarodnem pevskem tekmovanju »Lav Mirski«v Osjeku dosegla 1. mesto. Za izjemne pevske nastope na opernih in koncertnih odrih, je leta 2012 prejela študentsko Prešernovo nagrado. Prav tako je leta 2010 bila polfinalistka Mednarodnega pevskega tekmovanja Ondina Otta v Mariboru.

Z odliko »Summa cum laude« je zaključila študij petja na ljubljanski Akademiji za glasbo pri prof. Piji Brodnik. Prav tako je zaključila študij glasbene pedagogike na mariborski Pedagoški fakulteti. Dodatno se izobražuje pri vrhunskih svetovnih pevcih (V. Garcia Sierra, B. Fink, M. Lipovšek, C. Spencer, S. McCoy).

Solistične vloge je pela v Orffovi scenski kantati Carmina Burana, Mozartovi “Vrabčji maši” v C-duru (Spatzenmesse, K. 220), Haydnovi Missi brevis ter v komorni operi Namišljena resničnost. Kot solistka se je predstavila tudi z orkestrom Slovenske vojske in s Simfoničnim orkestrom SNG Maribor na Božično novoletnem koncert, na koncertu Operna noč v mestnem parku in na gostovanju v Oderzu v Italiji, s Simfoničnim orkestrom Umetnostne fakultete Pech pa kot Kraljica noči v koncertni izvedbi opere Die Zauberflöte v HNK Osijek.