Margareta Matišić
Mezzosopranistka Margareta Matišić je debitirala leta 2018 v Hrvaškem narodnem gledališču Ivana pl. Zajc na Reki z vlogo gospe Quickly v Verdijevem Falstaffu. Zatem je prestala svoj krst še v Hrvaškem narodnem gledališču v Zagrebu, kjer je naprej interpretirala vlogo Tretje dame v Mozartovi Čarobni piščali, potem pa vlogo Suzuki v Puccinijevi Madami Butterfly, Marcelline v Mozartovi Figarovi svatbi, Mercédès v Bizetovi Carmen, gospodične Nolan v Menottijevem Mediju in Flore Bervoix v Verdijevi Traviati. Nastopila je tudi na festivalu Splitsko poletje v organizaciji Hrvaškega narodnega gledališča v Splitu z vlogo Dome v najuspešnejši operi Jakova Gotovca Ero z onega sveta.
Leta 2023 je svojo kariero razširila čez meje domovine, ko je debitirala na odru SNG Opera in balet Ljubljana v Mahlerjevi Pesmi o Zemlji pod taktirko maestra Kevina Rhodesa. Velik uspeh je dosegla leta 2024 z vlogo Charlotte v Massenetevi operi Werther in z vlogo Azucene v Verdijevem Trubadurju. Istega leta se je kot solistka pridružila ansamblu ljubljanske Opere.
Uspešno mednarodno kariero nadaljuje z vlogo Fenene v Verdijevem Nabuccu na prestižnem poletnem festivalu v kraju Savonlinna na Finskem.
Prve uspehe je začela nizati že kot študentka: najprej z vlogo Čarovnice v operi Didona in Enej Henryja Purcella, ki je bila uprizorjena na Madžarskem in Hrvaškem, nadaljevala je z vlogo Ottoneja v Händlovi operi Agrippina, interpretirala je tudi vlogo Marije Terezije v muzikalu Trenk Cabaret na odru zagrebškega gledališča Komedija in številnih drugih gledališč na Hrvaškem.
Dejavna je tudi na koncertnem področju. Leta 2019 je z Zagrebško filharmonijo kot solistka nastopila v Beethovnovi Deveti simfoniji, ki so jo pod taktirko maestra Davida Danzmayrja izvedli v Koncertni dvorani Vatroslava Lisinskega v Zagrebu. Nastopila je tudi s simfoničnim orkestrom in z zborom zagrebške Glasbene akademije, s katerima je v Koncertni dvorani Vatroslava Lisinskega v Zagrebu in v Slovenski filharmoniji v Ljubljani pod vodstvom maestra Mladena Tarbuka izvedla delo Josipa Štolcerja Slavenskega Kaos in religiofonija. Z istim delom je pod vodstvom dirigenta Matije Fortune nastopila tudi na 43. Majskem glasbenem »memorialu« Josipa Štolcerja Slavenskega v Čakovcu.
Sodelovala je s številnimi dirigentskimi imeni, kot so Marco Boemi, Oleg Caetani, Nikša Bareza, Roberto Gianola, Ville Matvejeff, Srba Dinić, Tomislav Fačini, Zoran Juranić, Marcello Mottadelli, Ayrton Desimpelaere, Beatrice Venezi, Pyotr Vandilovsky, Zsolt Hamar, Josip Šego, Aleksandar Kalajdžić, Hari Zlodre in James Sherlock. Nastopila je s cenjenim Beloruskim državnim komornim orkestrom na Varaždinskih baročnih večerih, Osiješkem poletju kulture, Festivalu znanosti, Osiješkem poletju mladih ter na Vukovarskem festivalu komorne glasbe in bila članica Komornega ansambla v Osijeku. S samostojnimi koncerti in z različnimi ansambli je gostovala na Hrvaškem, v Avstriji, na Madžarskem, v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Italiji, Španiji in drugod.
Leta 2018 se je uvrstila v finale Mednarodnega pevskega tekmovanja Zinka Milanov na Reki, že leta 2016 pa v finale Mednarodnega pevskega tekmovanja Hans Gabor Belvedere v Cape Townu (Južna Afrika).
Leta 2011 je z odliko diplomirala na oddelku za glasbo osiješke Akademije za umetnost in kulturo v razredu profesorja Berislava Jerkovića, leta 2012 je na isti akademiji tudi magistrirala. Leta 2010 je prejela dekanovo nagrado za uspeh pri umetniškem delu na področju glasbene umetnosti in za uspeh v času študija. Od leta 2015 do leta 2017 se je izpopolnjevala na Glasbeni akademiji v Zagrebu pri cenjeni profesorici Vlatki Oršanić. Udeležila se je številnih mednarodnih pevskih seminarjev, kot so mojstrski tečaj Ebe Stignani v Imoli (Italija), seminarji za interpretacijo samospeva pri profesorici Annemarie Zeller in profesorju Gerhardu Zellerju v Avstriji, mednarodni pevski seminarji baročne glasbe in plesa Aestas musica in drugi.
Več kot deset let izkušenj ima tudi kot vokalna pedagoginja, na Glasbeni šoli v Varaždinu je delovala kot profesorica petja, komorne glasbe in scenskega giba.