Katja Konvalinka

Sopranistka Katja Konvalinka je na ljubljanski Akademiji za glasbo leta 1999 diplomirala iz klavirja pri prof. Aciju Bertonclju ter leta 2000 iz solopetja pri prof. Evi Novšak Houška. Študij petja je nadaljevala na Visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu pri prof. Ulfu Bästleinu. Tam je leta 2004 z odliko magistrirala iz opernega in leta 2006 prav tako z odliko iz koncertnega petja pri specialistki za sodobno glasbo prof. Christine Whittlesey. Specializacijo je končala pri prof. Vlatki Oršanić na ljubljanski Akademiji za glasbo leta 2011. Leta 2018 ji je Univerza v Ljubljani podelila priznanje za pomembno umetniško delo. Nastopila je v opernih gledališčih v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem v predstavah: Ženitna pogodba, Rusalka, Nabucco, Zaljubljen v tri oranže, Don Kihot, Carmen, monoopera Dnevnik Ane Frank (vse v SNG Opera in balet Ljubljana), Carmen, Čarobna piščal (SNG Maribor), Don Giovanni (na festivalu Splitsko poletje), Prodana nevesta, Operni ples, Divji lovec (Mestno gledališče Leoben v Avstriji), Don Giovanni, Così fan tutte, La clemenza di Tito, Čarobna piščal (Theater im Palais v Gradcu).

V produkcijah Slovenskega komornega glasbenega gledališča, ki ga od leta 2011 tudi umetniško vodi, je nastopila v operah Bastien in Bastienne (Mozart, 2006), Telefon, Zmikavt in stara devica (Menotti, 2011, 2014), Ogoljufani sodnik (Gluck, 2012), Rdeča kapica (Cui, 2013), La Cecchina ali Nikogaršnja hči (Piccinni, 2014), Režijska vaja za opero Gospodovalna služkinja (Pergolesi, 2015), Junak našega časa (Svete, 2015). Nastopila v novitetah Božji delec (P. Mihelčič in M. Dekleva, SKGG, 2017), Ada (T. Svete in I. Svetina, SKGG, 2017), in Mož, ki je imel ženo za klobuk (Nyman, SNG Opera in balet Ljubljana, 2018). V slovenskih operah je bila še Primadona v Strniševi komorni operi Mnemosyne (2008), Irena v Kobetovi operi Pod svobodnim soncem (2017) ter Manica v Makovčevi operi Deseti brat (2018). Nastopala je kot solistka na koncertih z Orkestrom Slovenske filharmonije (Rutter: Magnificat, Mahler: Žalostinka) in s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija (Bach: Johannespassion). Redno nastopa na večerih samospevov, gostovala je v Avstriji, Italiji, Srbiji, na Hrvaškem ter v Indiji in Nepalu. Deluje tudi kot pevska pedagoginja.