Chiara La Ferlita

Diplomirala je z odliko na Tehniški fakulteti v Milanu, kjer je študirala arhitekturo in se specializirala za notranje oblikovanje in scenografijo. Z odliko je zaključila tudi magistrski študij iz scenografije na Kraljevi šoli za govor in dramo Londonske univerze. Zatem je uspešno zaključila še visokošolski študij iz gledališkega oblikovanja – scenografije na Fakulteti za dizajn v Milanu. Dodatno se je izobraževala na številnih tečajih in delavnicah s področja scenografije, virtualnega modeliranja, upodabljanja, fotografije, grafičnega oblikovanja, video in avdio montaže, slikarstva, kiparstva, odrskega uprizarjanja in dramaturgije, tako v Italiji kot na tujem. Kot predavateljica se je udeležila dogodka Tkanje v italijanskem paviljonu na Beneškem arhitekturnem bienalu (2021), na Univerzi Mediterranea pa je vodila seminar iz scenografije in tečaj iz konceptualnega oblikovanja (2021).
Kot scenografka je bila v sezoni 2018/2019 angažirana pri projektu Fabbrica, programu za mlade umetnike v Rimskem opernem gledališču. Sodelovala je tako s tehničnim vodstvom kot tudi s scensko delavnico opere. Skupaj z umetniško skupino Fabbrice – režiserjem Luisom Ernestom Doñasom in kostumografko Eliso Cobello je oblikovala scenografiji za opero Rita, ki je bila premierno uprizorjena v okviru dogodka Donizetti Night (2018), ter za novo operno delo o onesnaževanju vode Acquaprofonda na glasbo Giovannija Sollime in po libretu Giancarla De Catalda. Delo, ki je bilo uprizorjeno v skupni produkciji Rimskega opernega gledališča in Družbenega gledališča v Comu ter premierno izvedeno v Rimu (decembra 2021), je prejelo kritiško nagrado Filippo Sienbaneck – nagrada Abbati – za leto 2022. Z omenjeno umetniško skupino je soustvarila tudi Rossinijevo opero Otello, ki je bila premierno uprizorjena v produkciji gledališča Teatro Giglio Showa na festivalu belcanta na Japonskem (2022/2023). Pred kratkim je sodelovala tudi z režiserjem Manuelom Rengo pri predstavi Va Peppino, ki so jo občinstvu prvič predstavili na festivalu Verdi Off v Parmi (2022) s sodelovanjem igralke, pevke in režiserke Adriane Laespada. V Rimskem opernem gledališču je kot asistentka sodelovala s scenografko Samal Blak pri predstavah Figarova svatba in Don Giovanni (rež. Graham Vick), Giannijem Carlucciom pri baletu Carmen (kor. Jiří Bubeníček), Michelejem Della Cioppo pri obnovitvi predstave Delo v nastajanju (Work in Progress) Alexandra Calderja iz leta 1968, Gianluigijem Toccafondo pri predstavi Rimljan na Marsu (rež. Fabio Cherstich). S scenografom S. Blakom je sodelovanje nadaljevala pri produkciji opere Tosca (rež. V. Carrasco), ki je bila premierno uprizorjena julija 2022 v Areni Sferisterio v Macerati in pri produkciji opere Razuzdančeva usoda (The Rake’s Progress, rež. V. Vick) – premiera je bila načrtovana za leto 2020, a je bila odpovedana.