Philippe Miesch

Po študiju arhitekture na Nacionalni šoli za arhitekturo v Strasbourgu (ENSAS) ter študiju scenografije, ki ga je nadaljeval na šoli Nacionalnega gledališča v istem mestu (TNS), je postal štipendist Medičejske vile (Villa Medici) oziroma Francoske akademije v Rimu, kjer se je posvečal ustvarjanju na področju baročne opere. Od takrat ustvarja scenografije za dramske in operne predstave ter številne instalacije za različna razstavna središča. Sodeloval je pri odrski uprizoritvi dveh dram Érica-Emmanuela Schmitta: Frederick ali Bulvar kriminala (Frederick Le boulevard du crime) v režiji Torstena Fischerja v kölnskem gledališču (Nemčija) ter Med svetovi (Between Worlds), ki je bila uprizorjena gledališču Téâtre Marigny v Parizu in za katero je bil nominiran za Molièrovo nagrado. Ustvaril je scenografijo za predstavo Jeanne Moreau Preblisk duhovitosti (Un trait de l’esprit) in za predstavo Jacquesa Webra Cyrano de Bergerac. Sodeloval je z Günterjem Krämerjem v gledališču Theater in der Josefstadt na Dunaju ter z Nado Strancar ob ponovnem odprtju gledališča Théâtre National Populaire (Villeurbanne, Francija). Poleg dela v dramskem gledališču ustvarja tudi scenografije za operne predstave. Sodeloval je pri produkcijah Čarobne piščali v Operi v Marseillu (Francija), Figarove svatbe v Nancyju in Rennesu (Francija), Posvetnih kantat v Nacionalni operi v Strasbourgu (Francija), Zgodbe o vojaku, Komedije na mostu in Izbirčne ženske (La capricciosa corretta) v Lozani (Švica), Ifigenije na Tavridi, Cosí fan tutte ter Fausta v Bordeauxu (Francija), Hoffmannovih pripovedk v Angerju in Nantesu (Francija). Podpisal se je tudi pod scenografijo in kostumografijo za opero Otrok in uroki v produkciji Nacionalne opere v Parizu, madridskega Kraljevega gledališča, gledališča Arriaga v Bilbau ter oper Don Pasquale, Jevgenij Onjegin, Peter Grimes, Pogovori karmeličank, Hoffmanove pripovedke, Don Giovanni, Doktor Faust v Spodnjesaškem državnem gledališču (Theater für Niedersachsen) v Nemčiji. Ustvaril je tudi nekaj scenografij za baletne predstave, med njimi za baleta Don Kihot in Romeo in Julija v koreografiji Charlesa Juda v Velikem gledališču v Bordeauxu (Francija). S Frankom Van Laeckom je kot scenograf sodeloval pri naši uprizoritvi Katje Kabanove ter pri predstavah Peter Grimes, Carmen in Don Pasquale. Z njim trenutno pripravlja opero Hamlet v Angers-Nantes Opéra. Pripravlja se tudi za produkcijo Tosce na odprtem prizorišču v Parizu v režiji Agnès Jaoui.